Gabinet Masażu

PRZY WYKUPIENIU SERII* MASAŻÓW UDZIELAMY 10% RABATU!
RENCISTOM I EMERYTOM ORAZ STUDENTOM UDZIELAMY 15%* RABATU!

*seria – minimum 10 zabiegów przy płatności z góry; promocje i rabaty nie łączą się.

Z naszych wieloletnich obserwacji wynika, że masaż jest chyba najbardziej lubianą formą terapii. Wychodząc naprzeciw Waszym oczekiwaniom proponujemy różne rodzaje masażu – od tego tradycyjnego, leczniczego wykonywanego przez doświadczonych terapeutów, poprzez masaż głęboki czy sportowy, do tych z zastosowaniem wysoko zaawansowanych technologicznie aparatów medycznych.

Zapraszamy serdecznie do naszego poznańskiego gabinetu na:

Masaż klasyczny

Klasyczny masaż leczniczy dzięki swojemu mechanicznemu oddziaływaniu na skórę, a przede wszystkim na tkanki położone pod jej powierzchnią, prowadzi do korzystnych efektów terapeutycznych, m.in. zmniejszenia napięcia mięśniowego, eliminacji bólu i przyspieszenia procesów naprawczych. Warto też wspomnieć o tym, że wprawna i łagodna praca rąk naszych fizjoterapeutów powoduje również przyjemne uczucie odprężenia zarówno ciała, jak i ducha.

• Bóle stawów i kręgosłupa,
  • Zbyt duże napięcie mięśniowe,
  • Napięciowe bóle głowy,
  • Rehabilitacja po kontuzji sportowej,
  • Bóle i przykurcze mięśniowe i nie tylko

masaz

Masaż głęboki

Masaż głęboki, w porównaniu z masażem klasycznym, jest intensywniej odczuwany przez Pacjenta. Wykorzystuje się silniejszy i głębszy nacisk na tkanki, koncentrując się na miejscach zwiększonego napięcia, czy punktach bólowych. Fizjoterapeuta wykonując ten rodzaj masażu czerpie techniki z rozluźniania mięśniowo-powięziowego, masażu tkanki łącznej, czy też terapii punktów spustowych. Masaż ten ma doskonałe właściwości przeciwbólowe, regeneracyjne, a jego działanie rozluźniające jest o wiele szybsze i efektywniejsze niż w przypadku zastosowania masażu klasycznego.

Polecany jest osobom cierpiącym z powodu:

• Przewlekłych bólów kręgosłupa,
  • Ograniczonej ruchomości stawów,
  • Urazów i kontuzji sportowych,
  • Zespołów: bolesnego barku lub cieśni nadgarstka,
  • Zespołu górnego otworu klatki piersiowej,
  • Wzmożonego napięcia i skurczy mięśni,
  • Entezopatii.

masaz

Masaż relaksacyjny

Masaż relaksacyjny to doskonały sposób na oderwanie się od codziennych problemów i trosk, choć na chwilę. Dzięki łagodnym technikom uzyskuje się rozluźnienie przemęczonych mięśni oraz prowadzi się do poprawy nastroju psychicznego. Polecamy go przede wszystkim osobom, które narażone są na przewlekły stres i/lub prowadzą bardzo aktywny tryb życia.

Wskazania:

• Podwyższone napięcie mięśniowe i psychiczne,
  • Napięciowe bóle głowy,
  • Częste stany stresowe i nie tylko.

noc-kupaly-110

Drenaż limfatyczny

W manualnym drenażu limfatycznym za pomocą rąk fizjoterapeuty poprzez delikatne ruchy drenujące usprawniane jest krążenie limfy. Tym sposobem przeciwdziała się chorobom wynikającym z obrzęków zastoinowych, zapalnych i chłonnych oraz ich powikłaniom. Drenażu używa się z powodzeniem w rehabilitacji onkologicznej, np. jako zabieg wspomagający po amputacji piersi, czyli mastektomii. Masaż limfatyczny jest także jedną ze skuteczniejszych i najbardziej popularnych metod walki z cellulitem.

• Obrzęki limfatyczne kończyn,
  • Obrzęki po mastektomii,
  • Obrzęki pourazowe i pooperacyjne,
  • Wsparcie dla modelowania sylwetki i procesu odchudzania,
  • Cellulit.

drenaz-limfatyczny

Masaż odchudzający i antycellulitowy

+ MASAŻ BAŃKĄ CHIŃSKĄ GRATIS!

Masaż odchudzający wykonuje się tam, gdzie życzy sobie Pacjent, czyli najczęściej na okolicę bioder, pośladków oraz ud. Poprzez intensywne i energiczne ruchy oraz specyficzne chwyty następuje spalanie tkanki tłuszczowej, przyspieszenie procesów metabolicznych, co w efekcie przyczynia się do modelowania i ujędrnienia ciała. Dodatkową korzyścią jest również redukcja cellulitu i znaczne polepszenie wyglądu skóry. Ponadto wykorzystanie bańki chińskiej imponująco wzmacnia ten efekt. Nowoczesne modelowanie sylwetki powinno być działaniem kompleksowym, to znaczy ważne jest łączenie masażu odchudzającego z aktywnością fizyczną oraz odpowiednią dietą. Z przyjemnością pomożemy Tobie dobrać odpowiednie ćwiczenia i dietę, które spowodują, że efekt masażu będzie jeszcze lepszy!

• Wsparcie procesu modelowania sylwetki,
  • Problemy z nadwagą,
  • Problemy z otyłością,
  • Rozstępy,
  • Cellulit i inne.

masaz1

Masaż sportowy

Masaż sportowy to intensywny rodzaj terapii, którego celem jest przygotowanie organizmu do wysiłku sportowego,  zmniejszenie zmęczenia po aktywności fizycznej, podtrzymanie wysokiej aktywności w trakcie treningów oraz maksymalne skrócenie czasu regeneracji po intensywnym i długotrwałym wysiłku. Dedykowany jest on zarówno dla zawodowców jak i amatorów. Jego działanie to przede wszystkim poprawa wyników uzyskiwanych przez osoby uprawiające różne dyscypliny sportu, a także ochrona ciała przed kontuzjami.

Jest bardzo pomocny szczególnie w przypadku:

• Przetrenowania,
  • Roztrenowania,
  • Przygotowywania się do zawodów,
  • Regeneracji po wysiłku fizycznym i nie tylko.

masaz-sportowy

Masaż twarzy

Masaż twarzy jest ważnym elementem rehabilitacji porażeń mięśni twarzy oraz zaburzeń pracy nerwów w tym obszarze. Poprzez działanie stymulacyjne i regeneracyjne odgrywa też istotną rolę w postępowaniu pooperacyjnym. Dotyczy to zarówno operacji np. onkologicznych czy pourazowych, jak i tych drobniejszych zabiegów z zakresu medycyny estetycznej, gdzie znajduje zastosowanie fizjoterapia estetyczna.

Warto z niego skorzystać w przypadku:

• Porażenia nerwu twarzowego,
  • Leczenia pooperacyjnego,
  • Obrzęków twarzy,
  • Blizn i bruzd,
  • Chęci ujędrnienia, wygładzania skóry lub uwolnienia toksyn i nie tylko.

Umów się już dziś na wizytę

Formularz rejestracji

Masz pytanie, wątpliwości?

Zadzwoń lub napisz do nas